Fräscht.

Nyduschad och fräsch, yä.
Dagen skulle ha spenderats med emma men hon var tvungen att åka till sin mormor vid två så vi ansåg att det inte skulle vara så stor ide. Ni vet ju hur länge man kan vara hos sina morföräldrar.. ha.
Så blir en lugn hemma dag med familjen.

Just nu sitter jag bara här och är arg på mitt hår. Klipper av det ikväll, orkar inte ha långt äckligt hår längre. Så bye på det senare :)
Har även bestämt att jag ska låta min riktigta hårfärg få växa ut helt, så ska aldrig mer färga det (kanske jag gör någon gång i livet, men inte nu)
Men eftersom att jag i princip redan har min riktiga hårfärg så kommer det inte bli någon ful, mörk utväxt på mig iallafall :) -Ta inte åt er ifall att ni har mörk utväxt, syftade på att det skulle se fult ut på mig-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0