Du är min, min och bara min. ♥

Idag ser dagen ut som så att klockan tolv åker jag ut till Aragon och rider. Sen klockan tre (ungefär) så ska jag träffa emma och moa hemma hos dom. Supertrevligt! Sen åker jag hem någon gång ikväll. Sedan imorgon så ska jag ut till Aragon igen. Moa ska nog följa med. Vi får hoppas på det! Fanny sov hos amanda till idag. Så hon kommer också hem någon gång ikväll. Jag skulle igentligen ha sovit med emma och moa idag men dom fick inte :( På söndag ska jag ut och rida Celina. Hela helgen blir full av hästar!  U N D E R B A R T ♥
Men nu måste jag springa iväg och göra mig lite frukost, ska gå ut med smilla också innan jag åker ut till stallet. Ni får ha en lika bra helg som jag! ♥

Haha, asså gud vilken fräsch bild .. Nyvaken osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0