Härliga vårväder!

Hej!
Ledsen att jag inte bloggade igår och i förrgår (kommer inte ihåg om jag bloggade då eller inte) Igår tränade jag nämnligen stavhopp i fem timmar. Vi var tvugna att åka klockan nio på morgonen så hann inte uppdatera någonting innan det. Sen efteråt, när jag kom hem runt halv fyra, fyra så var jag helt slut och orkade knappt äta mat. Men det var en superdag och jätteroligt!
Idag ska jag ut till stallet och rida celina, varken moa eller janine kunde rida med mig idag :/ Får väl hitta på något skoj iallafall, jag brukar ha ganska roligt när jag rider :) Kanske för att jag älskar att rida? hm..
Iallafall, åker ut ungefär klockan tolv, fanny ska till dansen då så då passar jag på att åka ut samtidigt som henne. Hon och hennes dansgrupp ska ha en extra repetion eller något.
Är kanske i stallet två timmar, härligt väder att rida i allafall, det muntrar upp mig en del! Känner att jag inte ska skriva något mer, blir bara jobbigt för er att läsa då.


HAHAHA, söt tjej:)

Puss / moa


Kommentarer
Postat av: amandababe! ;$$

sjukt söt tjej! :DDDDDDDDDDDDDDD<3

2011-04-10 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0