Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year!

ÄR VERKLIGEN LEDSEN ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ.. EN VECKA?
Men jag har faktiskt en anledning, har haft en ordentlig huvudvärk så jag har inte orkar sitta vid datorn. Det blir bara värre för mig då. Så jag har bara pluggat och druckit vatten mest. Har inte så mycket att berätta om förra veckan, hände inte så mycket speciellt :) Tränade stavhopp igår kväll 17.00-20.00 Det är otroligt kul!
Just nu ska sitter jag och kollar runt på facebook och lyssnar på Veronica Maggio - Jag kommer. Den bästa låten hon har gjort enligt mig iallafall, den är faktiskt riktigt bra.
Men idag ska jag nog lägga mig i tid, har fortfarande  huvdvärk :( Så det är bara jobbigt att sitta uppe för det dunkar bara i huvudet. Ganska ovärt inlägg men jag har inte glömt bort er helt iallafall! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0