13:31

Ledsen att jag inte har bloggat på några dagar, har varit upptagen av allt runtomkring dvs, släkten, karlstad osv! Har inte riktigt haft tiden. Har även försökt göra blogginlägg från mobilen men det vill sig inte! Så har ändå försökt att hålla er uppdaterade..
Lovade ju er ett kort på allt som jag hade fått i julklapp, får inget bra kort på det. Men det kommer upp denna kväll, med allting.

Var på mellandagsrean igår, fick med mig tre tröjor hem. Behövde egentligen inte så mycket. Kommer nog upp bild samtidigt som jag lägger upp mina underbara julklappar, höhö.

har förövrigt inga planer inför den här dagen, ska nog ta det ganska lugnt och njuta av ledigheten! bloggar mer i eftermiddag antagligen, puss på er fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0