Du är bra, på ditt sätt.

Hej och förlåt, jag vet att jag inte bloggat på några dagar. Har inte haft tid till bloggen riktigt, men nuså!!
Har ändå inte hänt någonting speciellt heller, hade ju Lucia på skolan i tisdags, väldigt mysigt. Älskar Lucia på något vis, med alla ljus osv. Bara väldigt mysigt.
Var hos tandläkaren för en liten stund sen, tog ur min nuvarande tandställning för dom som inte visste att jag har haft det. Ska ju få räls i Januari så jag slipper ju inte själva tandställningsprocessen men det ska nog bli bra! Har inget emot det i varje fall. Nu ska jag ner och hjälpa modern i huset med maten, sedan ska jag iväg till Karlstad ikväll och träna, ha en bra resterande Torsdag! puss

Todays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0