Nobellmiddag

Hej, kom hem från skolan precis. Var bara ute med Smilla en snabbis. Har verkligen haft en jättemysig eftermiddag med klassen och vi har ätit god mat, ganska iallafall! :)
Nu måste jag plugga på en bokrecension som ska redovisas imorgon, så det är mina planer för kvällen. Kommer nog gå ganska fort, då jag nästan kan allting, haha..
Det var allt jag hade att säga för dagen, ledsen att det knappt blev någon bloggning igår, men hann verkligen inte! Tränade ca. 8 timmar igår. Om man räknar med all cykling jag lyckades ådstakomma igår..

Nej, nu måste jag fortsätta! Ju snabbare jag blir klar desto bättre, kanske bloggar någonting mer ikväll. Lägger in lite bilder och så kanske.. vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0