I love you.

Idag har vi haft en bra dag, Väldigt lugn och seg, men ganska skön ändå. Vi vaknade klockan tolv ungefär och då gick vi ner och åt frukost. Sedan kollade vi på tv och då ringde mamma och undrade om vi ville följa med ut till Skyminngens camping och ta en fika. Ja, det gjorde vi. Sedan åkte vi och handlade godis, chips och dricka. Nu ska vi snart äta mat och senare ikväll ska Jacqueline åka hem :( Hon skulle egentligen ha åkt hem imorgon, men hon mår inte så bra, och jag känner att jag också är lite hängig! Men tror jag kommer va piggare imorgon. Det var nog allt jag hade att säga, igår kväll gjorde vi nämligen inte så mycket, kom hem klockan nio då osv. Ha en bra helg hörrni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0