~Lyckan ser alltid liten ut när du håller den i handen, men släpp den och du inser genast hur stor och dyrbar den är~

Just nu mår jag riktigt bra! Har gjort det länge nu, och allt är perfekt! Ville bara dela med mig utav de glada orden! Hoppas alla har det lika bra som jag!

Iallafall, dagen har varit bra, träningen gick helt okej. Förutom att man nästan smälter i den förbaskade hallen (Environiq) Dom har ju ingen j.... luftkonditionering där inne. Blir galen på dom. Annars gick det bra, cyklade med Fanny som samtidigt skulle ut till sin häst, Diamond. Så då tog vi sällskap! Kom hem runt 8 och då duschade jag, åt några goda bakelser som mamma hade tagit med hem från jobbet och sedan satt jag vid datorn hela tiden tror jag.


"Ps. Jag vet att klockan är över tolv när jag skriver allt detta men jag orkar inte skriva (gårdagen var bra) för det orkar jag inte. Men jag tror ni fattar att jag pratar om dagen Onsdag. Haha, annars är ni tröga. Men ville bara säga att jag faktiskt visste om det!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0