När solen går ner, börjar festen.

Hej!
Sitter hemma i Emelies lägenhet med mamma och Fanny. Emelie åkte till västkusten idag så nu är det bara vi tre resten av veckan, men det blir allt mysigt det också! Idag har vi shoppat, shoppat, shoppat. Igår shoppade vi, shoppade och badade, haha. Har också haft en fruktansvärd huvudvärk så jag orkade knappt stå upp ett tag, har fortfarande lite ont kvar så jag får ta en ipren och dricka massa vatten! Annars har vi det superbra här och jag älskar Stockholm! Tänker faktiskt inte säga nu vad jag har köpt här utan bilder kommer upp när jag har kommit hem, tog aldrig med mig USB-sladden hit. Imorgon så ska vi shoppa MERAMERAMERA, haha vi älskar alla att shoppa. Sen ska vi kanske åka iväg en sväng och bada också, det finns ju så många fina stränder här också, men det beror på hur vädret blir. Det var ett långt inlägg, men kommer inte blogga så mycket mer under veckan så det var lika bra att få ner allt på en och samma gång!
Hoppas ni alla har det bra var ni nu är och att ni läser min blogg mycket och finner det intressant.

Kram På Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0