nitton:femtionio

Men nu vill jag att ni frågar lite saker! Fråga vad som helst, svarar på det mesta.

Iallafall, tänkte meddela er att det inte blir någon medverkan i tävlingen. Videon funkade inte alls, jag hörs men inte bakrundsmusiken och så stannar bilden upp helt så det går efter ljudet. Blir så besviken, jag ville verkligen jättegärna va med och så skiter sig allting.. Sitter just nu och spelar kort med emma, moa och fanny. Haha, det är riktigt trevligt! Snart ska vi nog ut och hoppa studsmatta också. Har tyvärr inga direkt nya bilder att lägga in på bloggen, men jag lägger in dom så snabbt jag har några! Nu ska vi fortsätta spela, hejdå!

Kommentarer
Postat av: oliwia

sv: åh tack moa! :)

2011-07-19 @ 20:09:14
URL: http://omerilainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du pojkvän?

2011-07-20 @ 11:32:36
Postat av: Anonym

hejhej!

Allt bra idag? :)

2011-07-25 @ 11:41:36
URL: http://www.nattstad.se/brudenistovlarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0