sjutton:arton

Sanna åkte precis hem och ni ska vi i familjen strax äta mat. Jag är riktigt hungrig! Var ute hos Celina idag också, dom har ju världens sötaste kattungar! Gosade lite med dom medan jag kunde passa på, hihi. Men vi har haft en bra helg tycker jag! Igår såg vi på skräckfilm: 1408, The Village (men den var inte skräck utan mer konstig) Och några fler. Ingen var särskilt bra, utom 1408! Vi har också spelat in ett videoklipp nu, den blev ROLLING IN THE DEEP men det låter så jävla hemskt så jag vet inte om jag ska skicka in. Eller så bestämmer jag en ballad låt. Det är då min röst låtet bäst. Men jag får se..

Imorgon ska jag träna, och inte så mycket mer. Hinner inte direkt träffa någon/några på måndagar. Blir ganska tids stressande. Det var nog all information jag hade att bjuda på, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0