Stockholm, Stockholm, Stockholm.

Sitter just nu i köket och ska ta mig lite frukost, skulle egentligen ha vart påväg ut till stallet just nu men mina föräldrar hade svårt att skjutsa ut mig nu så det blir framåt 4, 5. Så ser min dag ut. Gör aldrig speciellt mycket på söndagar, man har inte riktigt lust.

Åker förövrigt till Stockholm på onsdag! Stannar där i en vecka. Ska bli så himla skönt att åka dit, älskar Stockholm. Ska gå på Gröna Lund, shoppa, gå på DN galan och kanske träffa Usain Bolt (haha, kanske!). Ska tävla i stavhopp där också, kanske. Beror på om jag kom med eller inte. Så då ska jag tävla där, dagen innan alla stjärnor kommer dit, häftigt! Men eftersom att jag bor hos min syster så kommer jag nog kunna göra några logginlägg lite då&då. Om jag får låna datorn, haha.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Ems

Du skrev nog lite fel nu tror jag. Du ska väl bo hos världens bästa syster? Och det är väl klart att du får låna datorn skruttan ;) PUSS

2011-07-24 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0