TAGNING


Håller på och spelar in nya klipp till Rolling in the Deep. Men det blir inga som är så bra. Fanny filmar liiite konstigt, så vi ska försöka igen! Haha. Annars får jag väl filma själv eller be mamma göra det. Idag har jag inte gjort någonting alls, bara suttit och degat i soffan med Fanny. Men var ute med smilla klockan tolv i regnet så lite frisk luft har jag fått iallafall!
Om exakt en timme så åker jag till Karlstad och tränar, Härligt!

Imorgon ska jag träffa e&m, mina godingar! Saknar dom. Sedan ska jag nog stanna hos dom under natten, men vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: LOLLO

kan du inte lägga upp en video på när du sjunger här på bloggen? vore jättekul att höra :)

2011-07-18 @ 19:53:49
URL: http://lollosplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0