WHEN YOU SAY NOTHING AT ALL.

Sitter just nu vid datorn och skriver med lite människor. Som ni kanske ser så har jag fått hjälp med designen igen! Är riktigt nöjd nu och tror jag kommer ha det såhär ett tag nu. Men man vet aldrig! Som vanligt är det Sofia Nilsson som har fixat den! Tack så jättemycket än en gång för att du ställer upp och hjälper mig. Ber er än en gång att jag vill ha fler kommentarer! Ni är lite dåliga på det faktiskt.

Nu ska jag fortsätta kika runt på datorn och tror nog inte jag ska stanna uppe så jättelänge till.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ems

Åh jag saknar dig sötnosan! Men nästa vecka kommer ni till Stockholm så då hinner vi hänga någon dag iallafall innan jag åker till Halmstad. PUSS älsklingen

2011-07-18 @ 05:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0