Det sägs att det regnade den dagen du föddes, men det var inte regn utan Gud som grät över att han förlorat sin vackraste ängel, Dig.

Godmorgon!
Anledningen till att jag är uppe i hyfsad tid är för att jag ska ut med min hund innan jag och fanny ska till tandläkaren. Tror vi skulle plasta några tänder och sånt..
Drar även upp till skolan innan och hämtar min merci choklad som jag vann för bästa skräckberättelse haha.
S-T-O-L-T
Nej då, sen blir dagen ännu bättre då jag ska upp till emma och moa där jag även spenderar natten! Åh vad mysigt ♥
Skriver kanske mer ikväll, beror på om jag har någon tillgång till dator eller inte. Men det märks nog.
Har fortfarande inga bilder att lägga upp + att jag är ganska stressad just nu! Men det kommer så fort jag har tid, lovar!

Hade så bra, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0