Du är så nära men samtidigt så väldigt långt borta.

Kom nyss in från en stund med familjen, åt underbart god mat! Så nu är jag mätt.
Dagen med sanna var super, vi låg nere på bryggan vid sanna och solade i 1 timme? kanske mer.. sen studsade vi och kollade på en skräckfilm. Hann dock inte se klart den utan vi bestämde att vi får kolla klart på den någon annan dag ;)
När jag kom hem så tog jag mig årets första dopp! men dock inte i sjön :( i poolen faktiskt! haha. Det var 22 grader i så jag kunde inte motstå att slänga mig i. Ikväll blir det ännu en kvällspromenad med Smilla och mamsen, promenaderna brukar va väldigt härliga såhär på kvällskvisten. Det är så svalt och härligt + så mår jag ganska bra av att vara ute i friska luften.

Försöker samtidigt som jag skriver detta inlägg att få tag på emma och moa.. men dom svarar inte! Så om ni läser det här käraste emma&moa, så snälla ring mig! måste få tag på er! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0