OJ, OJ, OJ.. inte bloggat?

Kom nyss hem från stan med fanny och mamsen. Jag skulle lämna tillbaka en väska som luktade rutten fisk! Hade dock inget kvitto men det gick bra iallafall :) Sånt gör mig glad, att dom faktiskt kan vara vänliga mot kunder!
Köpte ett linne från JC också, ett grått urringat bak i ryggen. Lägger in en bild på den senare ikväll kanske :)
Idag har jag annars inte gjort särskilt mycket, freja och julia skulle ha kommit hit men det blev ingenting. Så jag, fanny och mamma åkte ner till stranden och solade.. ah! så nu kan man snacka om en röd tomat som sitter här ;o Kom hem och tog lite kort på mig själv.. hehe.

bilderna kommer om en timme, ska ut och gå med mamma och smilla nu!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0