smillas första dopp!

Godkväll!
Dagen har vart som vanligt, kom hem och pluggade! Sen åkte jag med mamma till affären och handlade, speciellt special K red berries.. MM!  Så underbart gott. Efter det åt vi mat från Linas matkasse, det var typ kyckling och bulgur. Sen tog jag och mamma en lång härlig promenad med smilla, vi brukar gå ut och gå såhär på kvällskvisten. Det är så härligt och jag njuter verkligen! Smilla tog också sitt första dopp för iår, hon simmade faktiskt! Med det menar jag att hon inte är vattnets största fan. Men det fick an iallafall och nu är hon riktigt blöt.
Ska nog inte skriva så mycket mer utan ska nog ta mig en dusch och lägga mig och läsa en stund faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0