Västkusten, here i comeeeeeeeee ♥♥♥

Hej igen.
Eftersom att jag inte kommer kunna logga någonting alls under helgen så passar jag på att blogga nu istället.
Ska ju till västkusen! Längtar såhäääär mycket, det ska bli så härligt att bara komma bort från kristinehamn och va nere vid havet istället. Såhär bra kan det nog inte bli under en midsommar ♥ Vi firar midsommar med Oscar Legnesjö och hans familj, dom är gosiga ♥ Det har vi gjort dom senaste 4, 5 åren? Det har vart jättehärligt och roligt! Många minnen.
Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha med mig, måste ju ha någolunda fräscha kläder med mig. Tänker också på om det skulle bli fint eller dåligt väder imorgon, vilket avgör vad jag ska åka i för kläder, får kolla om en liten stund.

Kom nyss hem från stan med Sanna, hon ville ha med mig ner för att köpa present till hennes bror Simon. Hittade en bra sak ganska fort, men hon som slog in paketet åt Sanna i affären var så fruktansvärt seg... Det var min dag, vet inte om jag ska träna ikväll, det beror på hur pass bra jag ligger till i tidsschemat.
Nu har det hänt någonting med saken där man ska ladda upp bilder så det kommer inte upp någon bild? Gaaaaaaah. Får se om det blir någon sen, om jag hinner blogga mer. Om inte så..
                                           ÖNSKAR JAG ER ALLA EN RIKTIGT HÄRLIG MIDSOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0