Ett snabbt inlägg.

Tänkte bara uppdatera lite snabbt om dagen.
Skolan var helt okej, hade huvudvärk i slutet av dagen. Antagligen vattenbrist.. är sjukt dålig på att få i mig vatten under skoldagarna. Man tänker aldrig på det. Iallafall, kom hem runt 14.15 och ät nylagad spagetti och köttfärsås. Sen satte jag mig ute i solen och myste i den härliga värmen med Smilla som också gillar vårvädret. Somnade i kanske tjugo minuter.. så jag vaknade och gick in och la mig på soffan och sov där i ytterligare två timmar. Haha, jag var helt slut efter dagen + min huvudvärk. Vaknade igen klockan 5 och tog mig en långpromenad med Smilla. Det var ganska härligt att få gå själv och bara ta det lite lugnt! :)
Kommer bilder sen från dagen. Hade syslöjd med amanda också, det blev en hel del bilder därifrån.. :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0