His lips, his lips I could kiss them all day if he let me.

Tänkte att jag började blogga lite smått på en gång här. Kunde bara inte vänta. Idag har jag varit i Örebro med mamma och pappa och tävlat. Fick stiga upp klockan 7 på morgonen vilket jag kanske inte tycker är det allra härligaste en lördag morgon. Men somsagt, tävlade i stavhopp och längd. Gick otroligt bra i stavhoppet där jag slog pers och hoppade 2.14! Innan var mitt personliga rekord 2.02 så det är jag "stolt" över. Men i längden stämde inte ansatsen alls och jag fick prova mig fram. Vilket inte blev så bra. Men jag var ganska trött i armar och ben efter alla hoppen på staven. Kände mig inte så taggad just då. Sen kom vi hem runt 16.00, handlade på coop i karlskoga också innan vi var hemma. Jag och mamma sprang in och handlade lite snabbt. Sen kom jag hem och gjorde mig iordning, duschade och tog på mig myskläder. Åt god mat som pappa hade lagat från Linas Matkasse, rekommenderas starkt! God mat och enkel att laga. Inte alls avancerat.
Nu ska jag springa ner till köket och göra mig lite smörpopcorn.


Jag saknar verkligen sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0