I had a dream, everything was perfect and suddenly I woke up and everything ended.


Bild från februari någon gång skulle jag gissa på.

Dagen har varit bra. Började skoldagen med ett glatt humör! Fast jag var lite irriterad i slutet av dagen. Men bortsett från det så har dagen varit okej. Förutom att alla tjejer i klassen går till klockann halv 4 och har sovmorgon till klockan tio imorgon. Man orkar liksom inte med den sista timmen. Det känns liksom som att lektionen aldrig ska ta slut. Jag slutar hellre klockan 2 och börjar vanlig tid istället som alla killar gör nu.
Efter skolan så var det bara att bege sig hem på cykeln i en rasande fart! Jag skulle ju till karlstad på stavhoppsträning så vi skjutsade ut fanny till stallet samtidigt. Kom till karlstad ca. klockan 17.10. Träningen gick okej. Var ganska trött p.g.a tävlingen i helgen. Otroligt vad tröttheten håller i sig länge! Kom hem för ca. 1 timme sedan och hoppade direkt in i duschen. Det är verkligen härligt att känna sig fräsch efter ett sådant träningspass!

Sitter just nu och äter såkallade "mackor". Det är igentligen vanliga rån, kanske inte kan kalla det mackor. Inte den bästa kvällsmaten efter ett hårt träningspass kanske. Men det får duga ;)
Nu ska jag slå på något bra program på tv:n eller datorn och mysa ner mig framför det i soffan. Hade igentligen tänkt mig att läsa lite ikväll. Det är faktiskt ganska avkopplande att sätta sig ner och läsa. Jag mår faktiskt bra av det! Fast sen kom jag på att jag hadde glömt boken i skolan så det blev inget av med det :(
Blev ett ganska långt inlägg men kommer kanske inte blogga så mycket imorgon så nu har ni något att läsa iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0