If love was a storybook we'd meet on the first page.

Godmorgon!
Vaknade för ca en kvart sen. Men låg och drog mig lite i sängen först innan jag hasade mig upp till datorn. Hoppas alla har ställt fram klockan till sommartid!
Idag ska jag ut till stallet och rida Celina. Rider helt själv idag för det var ingen som kunde rida med mig, men det blir nog ganska härligt ändå. Solen skiner och det är plusgrader ute, då blir hela jag allmänt glad! Så jag har bestämt att ingen/något ska få förstöra mitt humör idag. Har inte så mycket mer att skriva, tror det blir en ganska lugn och härlig dag.

Ganska ny bild :)


Kommentarer
Postat av: sanna

sv; jag vet, testade att göra ett nytt inlägg o då funkade det :)

2011-03-27 @ 12:10:22
URL: http://sannaagorden.blogg.se/
Postat av: Minna :)

fin (L)

2011-03-27 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0