I'm lost, lost in dreams and reality.

Dagen har varit riktigt seg idag. Har haft en fruktansvärd huvudvärk i mer än ett dygn så känner mig inte så jättepigg. Har även tagit en ipren och två alvedoner men ingen har hjälpt särskilt bra :( Dunkar fortfarande i huvudet så får lägga mig ganska tidigt idag och ta en till alvedon innan jag hoppar i sängen.

Var ute i stallet en stund också, red i paddocken idag. Det är ju sånt fantastiskt härligt väder ute .. eller inte.
Gick inte så bra.. haha jodå, men var nog dels ganska irriterad på allt p.g.a min huvudvärk. Men Aragon är lika mysig som vanligt! Har igentligen inte så mycket att säga om dagen. Imorgon ska jag träffa emma&moa. Saknar mina älsklingar mest! bästavänner ♥ 

Nu tjatar pappa på mig att jag måste få i mig lite mat. Känner att jag börjar bli hungrig, bra att man har föräldrar som tjatar lite ibland. Behövs nog ;)
Lägger in några bilder från stallet lite senare ikväll, måste äta nu och så har jag kramp i vänsterhanden på några fingar.. det värker verkligen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0