Pictures says everything about who you are.

Hemma från skolan. Dagen var helt okej, ringde jacueline förut också. Vi pratade lite om allt möjligt som kan vara jobbigt ibland. Jag kan verkligen prata med henne om allt, du är bäst! Älskar dig.
Sen var jag och mamma iväg till skolsyster klockan 15.00. Vi skulle kolla lite privata grejor.. haha eller nej men ingenting som jag har lust att skriva om här :) Cyklade hem i den härligt värmen och njöt verkligen. Fast hade en hel del motvind så njöt iallafall lite.. haha.

Sitter just nu i soffan och myser med världens bästa hund! Älskar henne verkligen!
Ska nog springa ner och hjälpa mamma med maten och försöka vara lite social. Fanny är påväg hem från skolan nu skulle jag gissa på så hon kommer nog hem vilken sekund som helst.
Men nu tänkte jag bjuda lite på mig själv och visa lite härliga bilder jag tog för några sekunder sedan..




Dagens outfit.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0