Without love, we are birds with broken wings.

Kom hem från stallet för en timme sedan? Är ganska dålig på att uppskatta tid måste jag medge. Runt det iallafall. Då duschade jag och gjorde mig fräsch.
Hade en jättemysig stund med Celina i stallet. En underbar ponny! Red ut i skogen en sväng, men märkte att det bara blev mer och mer is ju längre in i skogen jag kom. Så jag vände och red i paddocken där jag travade och galopperade av henne. Kunde jobba henne lite också, gå på tygeln, red på volterna och sånt där.

Nu ska jag nog slå på en bra film och gosa ner mig med täcke och kudde i soffan. Härligt!


Tyckte att bilden var ganska härlig..

Kommentarer
Postat av: I LIKA BIG BÖÖBS

I LIKE BIG BOOBS

2011-03-27 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0