You are my angel.

Nu är jag inte glad längre. Denna jädra snö har kommit tillbaka igen.. Jag orkar inte med snö. Jag blir på dåligt humör, eller ja en stund iallafall. Vet dock att snön kommer försvinna när som helst men ändå. Jag orkar knappt se på snö utan att sucka.

Iallafall, det var igentligen inte det jag hade tänkt skriva om men det bara for ur mig. Har sovmorgon till klockan tio idag. Sov till nio. Otroligt skönt att få sova ut en dag i veckan. Slippa all stress på morgonen och allt som hör till. Känner mig ioförsig ganska stressad nu eftersom att jag inte har ätit frukost än men det slänger jag i mig på ett kick! Idag ska jag inte göra något speciellt, kommer hem runt kvart i fyra så kanske sätter mig och läser en stund :) ganska övärt inlägg men jag kände att jag ville skriva.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0