Bonde söker fru.

Kollade precis klart på bonde söker fru. Det är ett för jädra härligt program det! :D haha, alla är så sköna.
Pratade precis med emma lindström i telefon i tre kvart, saknat tjejen! vi ska ses imorgon, vilker är super, ska sova hos dom imorgon. Nej, fanny ska inte va med, hon sover hos amanda aj idag så hon hinner inte.

Dagen har vart bra, ingen speciell dag, fick tillbaka no provet. Jag är nöjd måste jag säga, trodde faktiskt att det skulle gå sämre än vad det gick. Var tvungen att skynda mig hem till smilla på grund av att hon hade vart ensam hemma nästan hela förmiddagen så hon var tvungen att gå en promenad. Min lilla myssmilla. (:

Nu ska jag se på film som går på tv4, vet inte riktigt vilken film det är men någon med angelina jolie
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0