but it's time to face the truth, I will never be with you.

Dagen har vart väldigt underhållande! Först åkte jag och janine ut till stallet och red, idag hoppade vi lite lågt. Det var härligt! Sen skulle jag till Karlstad och träna stavhopp klockan 4 i tre timmar. Så det blir ingen träning imorgon för mikael (tränare) skulle bort någonstans imorgon.
Kom hem runt klockan sju och då grillade pappa majskolvar som familjen åt. ÄLSKAR DET!! samtidigt kollade vi på mästarnas mästare = familjeunderhåll ;)
Nu ska jag snart ner och göra mig iordning, har inte glasögon för tillfället, glömde dom i örebro när vi var där med friidrotten, skäms verkligen... men vi får hoppas på att någon hittade dom och lämnade in dom!
Ska strax ner och se på tv med familjen.. så pusshej!


Tyckte denna bild var enormt söt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0