Dagen med friidrotten (L)

Dagen spenderades med friidrotten, men dagen är inte slut än! Steg upp klockan sju och gjorde mig iordning eftersom att alla skulle träffas nere på brovallen klockan 8. Då åkte vi buss till Örebro, där vi tränade. Dock tränade vi inte något av det som jag tycker är speciellt kul.. höjd (funkar väl) sprint och KULA!? Haha, och för alla som inte vet det så suger jag rent ut sagt på kula :/ Sen åkte vi till en restaurang och åt så underbart god mat! potatisgratäng med kyckligfilé och någon ostsås. Efter det bar det iväg hemåt igen, vi skulle ju åka gokart! Asså gud vad roligt det va, har nog inte haft så kul på länge. Sen åkte alla hem till sig och nu ska vi mötas nere vid thairestaurangen och äta där. Myspys!

Såhär ser jag ut just nu.


linnet fick jag av sanna, framifrån

& bakifrån


liiiiiite happyface...


Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0