nu ska bloggningen komma igång igen!

har faktiskt helt ärligt glömt bort bloggen, plus att på senaste dagar så har det varit så fint väder ute så jag har inte velat sitta inne vid datorn. men nu ska det bli ändring på detta! det kan jag lova :)
men några nyheter: jag ska få ta hål i naveln! när vi har hittat ett bra ställe, och om man kan vara under femton, det är ju inte alltid säkert att man får det på alla stället. men det är verkligen ett plus! jag och amanda var med om en cykel olycka, eller ah hon fastnade med foten i mitt cykel däck så vi fick klippa sönder ekrarna och jag följde med henne till sjukhuset.. men det blev bra! hon hade några inre blödningar men ingenting var brutet ialafall. påsklovet spenderades till en viss del med emma och moa, mina babes. hade uperkul med dom som alltid. ska sove med dom nu till helgen, utan fanny :) haha, men det blir nog bra ändå. sen red jag under påsklovet också, och gjorde igentligen inte så mycket faktiskt, var sjuk dom tre första dagarna och är fortfarande snuvig. men nu ska jag och fanny kolla på film, WOLD HOGS!  så sjukt bra film, jag älskar den! :)
nu vet ni iallafall att jag inte har glömt bort bloggen, :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0