regn..

Förklaring till rubrik: Skulle cykla hem idag med fanny klockan tjugo i fyra och då var himlen ganska svart. När vi precis hade låst upp cyklarna så kom det världens skur! ååååh, vad irriterad jag blev, men nu är det mysigt för jag sitter i pjyamasbyxor och mammas myströja, inget fel med det inte!
Sov också i femtio minuter när jag kom hem, jag lyckad alltid somna varje tisdag eftermiddag. Men det är så himla skönt, man känner sig som en ny frisk människa! men nog om den saken..

Dagen i skolan var helt okej, en vanlig dag :)
Jag och fanny var helt ivriga när vi kom hem ifall jumpsuiten hade kommit.. men NEJ.
Så vi vart lite depp men vet att den iallafall kommer imorgon, men med våran tur så kommer den säkert i övermorgon. Men det stod iallafall att frakten skulle ta 2-3 dagar så jag får väl lita på dessa ord!



kramis kramis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0