sovmorgon! :D

Idag har jag sovmorgon till klockan tio. Sov till klockan 8, jag skulle ha sovit till nio men jag på något konstigt vis orkade inte ligga kvar :ooo
Fanny har panik just nu för hennes klocka går en timme för tidigt, så hon hade gått upp en timme tidigare än vad hon igentligen skulle så hon gick upp halv 8. Just nu är hon väldigt glad! HAHAHA
Min jumpsuit kommer idag eller imorgon! längtar.. tycker det ska bli intressant att prova den, se hur den sitter liksom, och så kommer den äntligen vara min! haha... jag är ganska konstig ;)
Men iallafall, dagen ser ut som den brukar vad gäller skolan. Inte några förändringar vad jag vet. Men vi har ju orientering på idrotten nu.. asså det är så hilma lätt så jag orkar inte ens anstränga mig. Vi orienterar typ på tvåans nivå. Moa gets angryyyyy.

This is me today


söööööööööööööööt! :o


Kommentarer
Postat av: matildihihi

moa = sötast! :) ♥

2011-05-20 @ 22:21:48
URL: http://matildakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0