Fryser..

Dagen har vart super! Skolan var som vanligt, hade spanskaprov (n) Men jag tror att det gick bra, kanske inte lika bra som dom förra, men godkänd blir jag iallafall! Eftermiddagen tillbringades med Sanna. Hääääääärlig tjej!♥
Så mogna som vi är hade vi vattenkrig, men det är otroligt underhållande ju, vi älskar't ♥
Hon åkte hem för 20 minuter sen för hon and her family skulle äta thai mat.. avundsjuk :(
Fryser fortfarande efter våran lilla lek så måste springa och ta på mig min jumpsuit som har kommit!
Jag gillar den, den är otroligt stor men det är ingen fara, jag klarar mig. Imorgon ska jag till örebro klockan 8!? Men jag ska dit med friidrotten så det ska bli kul :) Det var någon träningsgrej.
Iallafall, har fortfarande inte hittat min USBsladd till mobilen så kan inte ladda upp några bilder!!! Får panik.


ja.. brist på bilder, men denna tog jag kanske för två månader sen

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0