Kanske inte får säga detta..

..med tanke på att jag bloggar såpass sällan, men ni suger rent ut sagt på att kommentera. HAHA, get better!
NUUUUUU.

MEN IALLAFALL, min dag har sett ut som sådan att jag  stod i matsalen idag med syster. Ganska gött att stå där, inte speciellt ansträngande kan jag påstå :) Annars bara en vanlig skoldag.
Efter skolan åkte jag ner till stan och mötte mina saknade pluttisar emma och moa. Sedan gick vi hem till oss och kollade BB och snackade, åt, gick ut på promenad och sååååå. Mysigt som vanligt!
Ha en fortsatt trevlig eller otrevlig kväll om ni nu har en sådan kväll, så hörs vi förhoppningsvis imorgon!

KRAMISAR.

Nytagen bild :) Datumet stämmer inte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0