Sliten efter en toppenhelg



Hej, ber om ursäkt för att jag inte bloggat på några dagar. Glömt bara.
Hade en väldigt mysig helg hos Emma och Moa, mina gosiga vänner! Kunde inte ha tillbringat fredagskvällen på något bättre sätt.
Mår för tillfället inte ALLS bra, ont i huvudet, tänderna, förkyld, och lite halsont. Tror inte att jag kommer hålla mig frisk länge till, förkylningen smyger sig på märker jag..
Skulle ha tävlat imorgon, men jag får se hur det blir med det. Beroende på hur jag mår, men det får jag ta imorgon.

Hoppas att ni andra också har haft en bra helg, och att ni njuter utav det som är kvar.
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Em

Krya :)<3

2012-02-04 @ 20:48:01
Postat av: Feggen

Kom och kolla om inte annat ^^

2012-02-04 @ 22:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0