Vad vill ni läsa?

Hemma idag igen, mådde inte bra i morse, illamående och halsont. Så kände inte att skolan skulle prioriteras just denna dag. Men går väl antagligen dit imorgon, tror jag. Beror på hur min hals mår..

De senaste dagarna är jag medveten om att jag inte har bloggat om någonting intressant alls, inte för att jag kanske gör det annars med just.. nu har det verkligen vart en depp och sjuk blogg.
Ska försöka ändra på det, men har ingen inspiration till att blogga! Vet verkligen inte vad jag ska blogga om?

Vad tycker ni? Vad tycker ni skulle vara intressant och roligt att läsa om? Som ni uppskattar?
Hjälp mig, nu behöver jag det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Videoinlägg såklart! Det ger dig mest läsare och det är mest underhållande!

2012-02-07 @ 16:27:18
Postat av: Anonym

Hårtips, som typ frisyrer eller liknande :>

2012-02-07 @ 16:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0