Dag 1 - Presentera mig själv.

Godmorgon kan jag ju börja med att säga, börjar med listan nu så får vi se hur bra det går!

Jag heter ju alltså Moa för er som inte vet det. Om jag ska beskriva mig själv så är jag en glad och positiv tjej som älskar att se andra människor glada! Tycker mycket om att umgås med mina kära vänner och utanför skolan sysslar jag med ridning och friidrott. Kan oftast inte säga nej till olika saker utan är också ganska snäll.
Och egentligen hatar jag att presentera mig själv för att det låter så fel att man sitter och pratar om sig själv och säger saker som kanske inte andra tycker stämmer. Har svårt att berömma mig själv dvs.
Det var nog allt, finns inte så mycket spännande att skriva om mig egentligen, men där fick ni en liten uppfattning iallafall! :)
Här får ni även ett foto på mig.


Kommentarer
Postat av: dlfu

hej

2012-01-05 @ 11:37:23
Postat av: Anonym

Gud vad fin Moa!!!!<33333

2012-01-05 @ 11:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0