Dag 3 - Vad är kärlek?

Oj, finns så många svar man skulle kunna säga med om jag ska försöka sammanfatta kort och tydligt haha så..
Kärlek för mig är när man verkligen vill vara i någons närvaro och aldrig försvinna därifrån. Det där lilla extra pirret i magen som bara han/hon kan skapa. När man bara mår så jävla bra av att bara tänka på personen och blir lycklig av allt som har med personen att göra. Att man ska kunna sakna varandra och älska att tillbringa tid tillsammans, de ögonblicken som betyder mest av allt som man aldrig vill ska ta slut. Så skulle nog jag förklara äkta kärlek för mig.
Vill bara säga att jag tycker det är en så himla svår fråga och det finns verkligen inga rätt eller fel. Skulle kunna skriva flera sidor om vad kärlek skulle kunna va för mig. Äsch, ni fattar!





Typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0